Shout!



02 May 2008

Hidupku tanpamu

Huhuhu..post yang ni...tidak ditujukan kepada seseorang...tetapi sesuatu...iaitu...LAPTOP aku...huwaaa...Compaq Presario v3415...knape laa ko rosak lagi?? ko tau tak aku rindu kat ko...?? ko tak sedih ke tgk aku keseorangan pada malam hari? ko tak kesian ke tengok aku stadi final exam pakai laptop kawan aku? huhuhu...penat aku jage ko...tapi ko sanggup wat kat aku macam ni....

Hmm...nampaknye..ko dah tak perlukan aku kan?ko benci aku kan?ko saje nk wat aku merana kan? aarrghhh....tensionnye hidup tanpamu...kosongnya hidup tanpamu...ku trase bagai terumbang-ambing di lautan kebosanan...dan jugak ketensyenan...bukan senang nak stadi sambil pinjam2 laptop orang ooo...susaaah...

Takpelaa...nanti lepas abes final exam ni...aku akan bawak ko ke kedai...dan kalu ko wat hal lagi skali...aku nak jual ko..mampus la ko nak kate ape....bluweeekkk..!!


SHARE IT:

2 comments:

fadzioriq said...

apa yang rosak nyer bro??~
software ke hardware?
kalu hardware...bli baru je lah...huhu

SpiderZMeN said...

huhuhu...rosak hardware...motherboard die la..trus x kluar display..

Post a Comment

 

SpiderZMeN's Blurbs | SpiderZMeN's Facebook | SpiderZMeN's Friendster | SpiderZMeN's MySpace | Blog Template by yummylolly.com