Shout!



29 September 2008

Current Issues

Currently....

  • ...I'm bored

  • ...I'm home(Ipoh)

  • ...I'm stealing wireless

  • ...I dunno what to post

  • ...I have no idea what's going on in my life

  • ...petrol's price is still high

  • ...I don't think raya will be the same as before

  • ...I'm missing her...

  • ...I feel lonely

  • ...DOTA is my hobby

  • ...online games feel like 'outdated'

  • ...I'm not 55kg anymore

  • ...this post is as boring as me

  • ...I'm not gonna stop blabbering...(it's MY blurbs right?)

  • ...hahahahahaha
  • Read More......

    24 September 2008

    Slamat Hari Raya


    Menjelang hari raya ni..aku memohon maaf banyak2 kepada rakan-rakanku...kenalan2 aku...rakan2 lamaku...aku banyak buat salah ngan korang..banyak menyakitkan hati korang....banyak gaduh2 ngan korang...minte maaf sbb aku hanya sorang, bukannye berpuluh2...maaf tak dapat layan korang sume...

    Jangan la simpan di hati ye?aku masih ingat korang sume..dan aku takkan lupe..penah ke aku lupe muke korang?huhu...aku ingat sume muke kawan2 aku tau..jage la diri korang leklok waktu nak dekat2 raya ni..banyak sangat dugaan/kemalangan yang boleh berlaku...

    Al-Fatihah kepada rakan lamaku, Muhaimin, merangkap anak kepada guru tuisyenku dulu...Allahyarham baru je meninggal dunia kelmarin...kemalangan kereta ketika dalam perjalanan pulang ke UiTM Arau..Muhaimin..rindu kat dia..semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohmu... =(

    Kepada mak ngan abah...zam balik hari jumaat ni...tunggu la kepulangan anakmu....adik2ku..sabo la ye?nanti abang balik..huhu...doakan zam slamat sampai rumah...dan jugak slamat untuk beraya...erm...walaupun hanya seminggu lebih dapat bersama...tapi harap ia akan menjadi kenangan yang melekat di hati keluargaku dan juga rakan-rakanku...insyaAllah...

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!
    Read More......

    03 September 2008

    Quick post...sorry.. =(

    okay..this is just a quick post...huhu

    lately, i've no time to update,bikin blog or anything...i'm really sorry my frens..just wanna let u all know that i'm still alive and running...just busy with university life..

    ape2pun...nanti aku update blog..huhu

    sabar la ye? Read More......
     

    SpiderZMeN's Blurbs | SpiderZMeN's Facebook | SpiderZMeN's Friendster | SpiderZMeN's MySpace | Blog Template by yummylolly.com