Shout!



24 September 2008

Slamat Hari Raya


Menjelang hari raya ni..aku memohon maaf banyak2 kepada rakan-rakanku...kenalan2 aku...rakan2 lamaku...aku banyak buat salah ngan korang..banyak menyakitkan hati korang....banyak gaduh2 ngan korang...minte maaf sbb aku hanya sorang, bukannye berpuluh2...maaf tak dapat layan korang sume...

Jangan la simpan di hati ye?aku masih ingat korang sume..dan aku takkan lupe..penah ke aku lupe muke korang?huhu...aku ingat sume muke kawan2 aku tau..jage la diri korang leklok waktu nak dekat2 raya ni..banyak sangat dugaan/kemalangan yang boleh berlaku...

Al-Fatihah kepada rakan lamaku, Muhaimin, merangkap anak kepada guru tuisyenku dulu...Allahyarham baru je meninggal dunia kelmarin...kemalangan kereta ketika dalam perjalanan pulang ke UiTM Arau..Muhaimin..rindu kat dia..semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohmu... =(

Kepada mak ngan abah...zam balik hari jumaat ni...tunggu la kepulangan anakmu....adik2ku..sabo la ye?nanti abang balik..huhu...doakan zam slamat sampai rumah...dan jugak slamat untuk beraya...erm...walaupun hanya seminggu lebih dapat bersama...tapi harap ia akan menjadi kenangan yang melekat di hati keluargaku dan juga rakan-rakanku...insyaAllah...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!


SHARE IT:

4 comments:

Lady !n R3d said...

waaaa....post ni wat org nangis..
nak balik..nk raye...
maceh sbb timbul kn balik smgt raye yg hilang tgh2 bln pose ari tu...huuuu
camad ari raye ^.^

SpiderZMeN said...

huhu...nanges btul2 ke?alolo..baguslah ia mengembalikan smangat raye tu...thanks..samat ari raye gak utk lady in red... :P

amMal said...

slamat hari raya dan al-fatihah kpd yg tlah tiada

SpiderZMeN said...

trime kasih saidah..slamat hari raya..

Post a Comment

 

SpiderZMeN's Blurbs | SpiderZMeN's Facebook | SpiderZMeN's Friendster | SpiderZMeN's MySpace | Blog Template by yummylolly.com